Thursday, January 1, 2015

Fejezetváltás visszanézéssel: 2014 -> 2015

B U É K 2015!

2014 sok-sok változást hozott az életembe, s azt gondolom, hogy ez sokaknak hasonlóan történt.
Az évzárással és az új felé nyitással kapcsolatban egy kedves kolleginám írását ajánlom:
http://tudathang.blogspot.hu/2014/12/oevbucsuztato-2014.html

Amik személyesen kiemelten fontosak voltak számomra 2014-ben:
I.
Az év őszére a hivatásomból levő bevételeim elérték a kiadásaim szintjét, azaz hitem és életbe vetett bizalmam pozitív választ eredményezett!!!

II.
Az éves Vision Boardom központi eleme volt "az otthon":

Mert hiába laktam a lakásomban, valamiért sosem éreztem igazi otthonomnak...

Az év utolsó hónapjában találkoztam valakivel, akivel a lelkem otthonra lelt.
Azóta az "otthon vagyok a világban", "otthon vagyok magamban" teljes erőre emelkedett!
Köszönöm neked Niki! :)

Bennem lett meg az "otthon", és ez már nem külső helytől, személytől, vagy bármely körülménytől függ.
Lelkem megnyugodott.
Belül!

Hasonló lelki tartalmakat, beérő eredményeket kívánok Neked is Kedves olvasóm!
:)

No comments:

Post a Comment